Voor de meeste bedrijven en organisaties is anno 2014 het gebruik van informatievoorziening verweven met de kerntaken. ICT kan gezien worden als hulpmiddel voor innovatie en efficiƫntie.

StrategieOp strategisch niveau kan uw organisatie door informatievoorziening sneller en beter innoveren, om zodoende de concurrent voor te blijven.

AansturingOp tactisch niveau kunnen teamleiders en managers instrumenten in handen worden gegeven om de operationele processen te optimaliseren.

UitvoeringEn op operationeel niveau kan ICT worden ingezet om de medewerker te faciliteren om het werk efficiĆ«nter te verrichten.                   

Geldt dit voor uw organisatie? Of laat u kansen liggen? 
Het gaat er niet om nieuwe hard- of software aan te schaffen, maar kritisch te kijken waar uw organisatie rendement laat liggen. Vergelijk dit met het meten van de bandenspanning, daarvoor heeft u niet nieuwe banden nodig.

Het (opnieuw) afstemmen van enerzijds uw organisatie met daarin organisatiedoelen, mensen die erin werken en werkprocessen, en anderzijds informatievoorziening, ict en het gebruik van ict, kan uw organisatie een behoorlijke rendementsverbetering opleveren. Bovendien krijgen uw medewerkers meer plezier in het werk en krijgt u meer grip op ict en ict-kosten.

 


Brug tussen bedrijfsproces en ICT